Terpisah jua....

Awak...
Air mata saya tumpah lagi...
Mengingati awak dan mengimbas kembali saat akhir bersama awak...
Mengimbas kembali saat terakhir melihat awak
Di bawa pergi dari saya...
Sebab pemergian awak takkan kembali lagi
Awak pergi selama-lamanya...
Awak...
Saya rindukan awak,
Saya rindukan gelak ketawa awak...
Saya rindukan senyuman awak...
Saya rindukan gurauan awak...
Saya rindukan segala-galanya tentang awak...
Tapi sekarang ni,
Semuanya tinggal kenangan...
Sebab awak dah tak de lagi..
Awak...
Tiada lagi kata-kata semangat...
Tiada lagi pandangan yang bernas...
Tiada lagi sokongan yang padu...
dulu....di saat diri memerlukan pandangan dan sokongan...
awak hadir menghulurkan tangan...
di saat saya mula hilang arah....
awak hadir bersama tujuan...
di saat saya menitiskan mutiara mata...
awak hadir dengan senyuman menceriakan...
tapi...saat itu tiada lagi...
saat itu telah berlalu...
saat itu takkan kembali...
kerana awak tiada lagi...
Awak,
hanya doa tanpa putus...
sejak dari hari awak pergi jauh dari saya...
Semoga awak bahagia di sampingNya...
Awak tetap dihati saya...
walau jauh di mata...
tapi sentiasa dekat di hati...
Allah pertemukan kita...
dan berikan kita ruang untuk saling mengenali dan menyayangi...
tapi...Allah jua yang memisahkan kita
bukan kerana kita bersengketa...
tapi...untuk satu kehidupan yang lebih pasti...
Semoga awak di tempatkan bersama orang-orang yang beriman...

Comments

Popular posts from this blog

SURAT PEKELILING: PERKHIDMATAN BIL. 7 TAHUN 2009

PROGRAM IJAZAH SARJANA MUDA PENDIDIKAN (ISMP)

WAWASAN DIRI